Politica de retur

Returul produselor

Orice produs cumpărat online de la envysport.ro poate fi restituit  în termen de 15 zile de la primirea coletului, în cazul în care acesta nu a fost folosit și se află în ambalajul lui original. În cazul în care se dorește returnarea mai multor articole identice, se poate accepta returul a unui singur articol cu ambalajul desigilat.

Cumpărătorul va informa furnizorul în termenul menționat mai sus asupra intenției de retur la  în care va specifica:

– Numele, prenumele, datele sale de contact;

– Numărul și data facturii cu care s-au achiziționat produsele ce urmează să fie

returnate;

– Lista produselor ce urmează a se returna;

– Contul bancar și banca unde dorește să i se vireze suma returnată

După ce furnizorul primește această înștiințare, va lua legătura cu cumpărătorul, pentru a stabili condițiile de returnare. Produsele vor fi returnate cu orice firmă de curierat, pe cheltuiala cumparătorului. Pe baza înțelegerii dintre părți, furnizorul poate trimite și plăti curierul care va ridica articolele ce urmează să se returneze de la cumpărător. În această situație, din suma returnată se va scădea costul transportului retur. După sosirea coletului cu retur la furnizor, acesta va inspecta articolele returnate.

Dacă sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, furnizorul va confirma returul cumpărătorului și va returna contravaloarea articolelor în maxim 14 zile în contul indicat de cumpărător.

În cazul în care se constată urme de utilizare, ambalajele sunt distruse total sau parțial, furnizorul își rezervă dreptul de a diminua suma returnată cu echivalentul estimate al deprecierii produsului, în situația în care produsul returnat poate fi vândut cu preț redus.

Dacă produsul este într-o stare în care nu mai poate fi comercializat nici cu preț redus, furnizorul va refuza total plata articolelor returnate. În ambele cazuri, va informa cumpărătorul și va argument decizia luată.

Costurile legate de livrare nu vor fi returnate cumpărătorului.

Neconcordanțe la recepție

În cazul în care există diferențe cantitative la deschiderea coletului, probleme calitative sau există neconcordanțe între comanda lansată, factura și articolele primite, cumpărătorul va informa în scris la în termen de 2 zile lucrătoare furnizorul asupra acestei probleme apărute.

În urma acestei sesizări, cumpărătorul va fi contactat de furnizor și se va încerca clarificarea și remedierea problemei.

Dacă se dovedește că problema apărută se datorează unei erori din partea furnizorului, acesta garantează remedierea problemei pe cheltuiala sa, prin schimbul articolelor neconforme, sau dacă acesta nu se poate realiza, articolele vor fi returnate pe cheltuiala furnizorului, după care se va restitui contravaloarea lor în contul bancar indicat de cumpărător.